7/27/2013

DARKNESS IS CALLING


Jak zauważyliście, postanowiłam odnowić blog. Podjęłam taką decyzję, gdyż uważam, że potrzebuję zmiany. Zmieniłam się trochę i chcę rozpocząć blogowanie od nowa. Mieć świeży start. Myślę, że wyjdzie mi to na dobre i w końcu uda mi się wrzucać posty regularnie. Nie będę tu mówić tylko o ubraniach, ale także troszkę o moich artystycznych przedsięwzięciach. Dzisiaj chcę wam pokazać efekt pracy ze wspaniałą fotografką Dominiką. Niedługo dalsza część zdjęć z udziałem moim oraz mojej przyjaciółki Patrycji.

As you can see, I decided to renew this blog. I just think I needed that. I changed a bit and I wanna start blogging again. Have a new start. I hope I'll finally post things more often. I won't talk here only about clothes, but also a little bit about my artistic projects. Anyways, today I wanna show you effects of working with an amazing photographer Dominika. More photos with me and my friend Patrycja coming soon!





No comments:

Post a Comment